Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris is er voor jou als je een officiële klacht hebt over de zorg of de ondersteuning die je ontvangt. De klachtenfunctionaris gaat actief aan de slag met jouw klacht en zoekt samen met jou en de zorgorganisatie naar een oplossing. 

De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en ondersteunt je bij het formuleren en bespreken van je klacht. Het doel: samen een oplossing vinden.

Werkwijze

Frank Willemsen is de klachtenfunctionaris van Syndion. Hij gaat met de melder van de klacht in gesprek. Als duidelijk is wat de klacht inhoudt, bemiddelt de klachtenfunctionaris tussen de partijen. Hij neemt een neutrale en onafhankelijke positie in. Het doel van de bemiddeling is dat de klacht binnen zes weken is opgelost.

Klachten worden altijd met uiterste zorgvuldigheid en vertrouwelijkheid behandeld.

Contact

Frank Willemsen, klachtenfunctionaris Syndion
Postbus 3012 
4200 EA  Gorinchem

Telefoonnummer: 06-53831293, 
e-mail: f.willemsen@syndion.nl

Frank Willemsen Klachtenfunctionaris Syndion