Stap 1: eerste contact
Als je het aanmeldformulier invult en verzendt, dan neemt ons Clientservicebureau contact met je op.
Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!
Wil je ondersteuning van Syndion op het gebied van wonen, werken of dagbesteding? Meld je dan aan via het Cliëntservicebureau van Syndion. De cliëntconsulenten die hier werken, beantwoorden al jouw vragen en helpen je graag verder. Hieronder lichten we de werkwijze van het Cliëntservicebureau verder toe.
Als je het aanmeldformulier invult en verzendt, dan neemt ons Clientservicebureau contact met je op.
Na het ontvangen van de aanmelding nemen we contact met je op en lopen we de aanmelding verder met je door. De cliëntconsulent stuurt je alle informatie die je nodig hebt. Zo kun je thuis rustig alles doorlezen. Ook vragen we je meer over je wensen en ondersteuningsvraag.
Wanneer jouw dossier compleet is wordt een cliëntconsulent aan jou gekoppeld. Je aanmelding wordt gescreend (vaak samen met een gedragsdeskundige) en er wordt gekeken naar een passend aanbod binnen Syndion. Syndion werkt met woon-werkprofielen. Wanneer Syndion geen passend aanbod heeft, geven we je graag advies.
Na een positieve screening zal Syndion weer contact met je opnemen. Als er een directe start mogelijk is volgt er een intakegesprek. Het kan ook voorkomen dat er een wachtlijst is, dan stellen we de intake nog even uit. De cliëntconsulent maakt hierover met jou verdere afspraken.
De start van de zorg wordt samen met jou bepaald. We kijken met jou en je verwanten naar een passende financiering. De cliëntconsulent blijft betrokken tot aan de start van de zorg.
Bij het Cliëntservicebureau kun je terecht voor informatie, advies of aanmelding. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 13.00 uur.