Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Wachttijden bij Syndion

De wachttijd is van veel verschillende dingen afhankelijk. Bijvoorbeeld de hoeveelheid aanmeldingen op een bepaald moment, jouw specifieke vraag en het tijdstip waarop je de zorg wil ontvangen (overdag of avond). Een cliëntconsulent van het Cliëntservicebureau kan je hier meer over vertellen.

Twee mensen rijden op een tandemdriewieler, waarbij de persoon vooraan stuurt en trapt, en de persoon achteraan zit en zich vasthoudt.

Veelgestelde vragen

Kan ik zelf contact opnemen met een locatie waar ik interesse voor heb?

Voor locaties is het vaak niet handig om rechtstreekse telefoontjes of bezoekjes te krijgen van belangstellenden. Neem daarom altijd eerst contact op met het cliëntservicebureau. De medewerkers kunnen in overleg met de cliënt een bezoek aan de locatie regelen.

Staat op de website bij welke locaties ruimte is voor nieuwe cliënten?

We vermelden geen lege plekken op onze website, omdat plaatsing van verschillende dingen af kan hangen. Soms is een locatie voor een bepaalde doelgroep, bijvoorbeeld jongeren of juist ouderen. In de locatiezoeker staan per locatie een uitgebreide omschrijving en verschillende foto's. Als je op basis van die informatie in een locatie geïnteresseerd bent, kun je bij het cliëntservicebureau terecht.

Zijn er wachtlijsten bij Syndion?

Dit verschilt per locatie. Bij de meeste dagbestedingslocaties zijn er geen wachtlijsten; bij sommige woonlocaties ook niet. Maar ook als er wel een wachtlijst is, betekent dit niet altijd dat er ook een lange wachttijd is. Maak je belangstelling altijd kenbaar bij het Cliëntservicebureau. Plaatsing gaat meestal wel in volgorde van aanmelding.

Meer weten?

Bij het Cliëntservicebureau kun je terecht voor informatie, advies of aanmelding. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 13.00 uur.