Syndion. Doen we samen.

Cliëntportaal in de lucht!

Met gepaste trots presenteren we in 2018 het cliëntportaal. Bij Syndion vinden we het belangrijk dat cliënten en hun vertegenwoordigers rechtstreeks toegang hebben tot hun eigen zorgdossier. Het cliëntportaal maakt dit mogelijk zonder tussenkomst van een medewerker van Syndion. In de eerste helft van 2018 wordt het cliëntportaal stap voor stap aan alle cliënten en vertegenwoordigers van Syndion aangeboden.

Zó ondersteunen wij onze cliënten
Bij Syndion willen we dat cliënten, hun vertegenwoordigers en begeleiders, sámen werken aan de ontwikkeling van de cliënt. Onze organisatie is erop gericht deze samenwerking zo goed mogelijk te ondersteunen. Vanuit deze visie gebruiken we de begeleidingsmethode Cyclisch werken. Cyclisch werken is een werkwijze die zorgt voor een doorlopende kwaliteitscontrole op de dienstverlening aan onze cliënten. Overal in de organisatie werken we zo op eenzelfde manier aan doelen en ontwikkeling van onze cliënten.

Cliëntportaal zet cliënt echt centraal
Omdat we het zo belangrijk vinden dat cliënten zeggenschap hebben en regie houden over hun leven, krijgen zij met hun vertegenwoordigers rechtstreeks toegang tot hun eigen zorgdossier in het online cliëntportaal. Op elk gewenst moment en zonder tussenkomst van een medewerker, kan men het cliëntportaal inzien. Deze transparantie past bij onze visie. 

Het voorop zetten van een begeleidingsmethode is uniek in de gehandicaptenzorg. Syndion en de medewerkers tonen zo lef om de cliënt écht centraal te zetten. Syndion doen we samen.

Klik HIER om een kort filmpje te bekijken waarin je in vogelvlucht meegenomen wordt door het cliëntportaal.

Lees HIER verder over Cyclisch werken en het cliëntportaal.