Syndion heeft gekozen voor een cyclische werkwijze, op een eenduidige manier in heel de organisatie. Dit betekent dat de manier van werken binnen Syndion uniform is. Dit verhoogt de kwaliteit van de dienstverlening en zorgt ervoor dat de ondersteuning van iedere cliënt, op welke plek ook in de organisatie, op eenzelfde manier verloopt. Met de cliënten (en/of ouders/vertegenwoordigers) worden afspraken gemaakt over de doelen die hij of zij wil bereiken en hoe aan het bereiken van die doelen gewerkt wordt. De afspraken worden vastgelegd in een elektronisch dossier en volgens een vaste cyclus geëvalueerd en eventueel bijgesteld.
Bekijk hiernaast onze introductiefilm over Cyclisch werken. Klik HIER voor een serie van zes films over Cyclisch werken.
Syndion vindt het belangrijk dat cliënten en hun vertegenwoordigers rechtstreeks toegang hebben tot het zorgdossier. Het cliëntportaal Caren maakt dit mogelijk zonder tussenkomst van een medewerker. Ook kunnen onze cliënten en/of hun verwanten zelf informatie delen of taken of afspraken inplannen. Het cliëntportaal vergroot hierdoor de zeggenschap van de cliënt en dat staat bij Syndion centraal. Op www.caren.nl kunnen clienten en/of wettelijke vertegenwoordigers gratis een account aanmaken. Een toegangscode is nodig. Neem hiervoor contact op met de begeleider van de cliënt. Meer over Caren kunt u lezen in een van onderstaande folders:
Folder Caren voor cliënten
Folder Caren voor wettelijk vertegenwoordigers