Syndion. Doen we samen.

Cyclisch werken en het cliëntportaal - Caren

Syndion heeft gekozen voor een cyclische werkwijze, op een eenduidige manier in heel de organisatie. Dit betekent dat de manier van werken binnen Syndion uniform is. Dit verhoogt de kwaliteit van de dienstverlening en zorgt ervoor dat de ondersteuning van iedere cliënt, op welke plek ook in de organisatie, op eenzelfde manier verloopt. Met de cliënten (en/of ouders/vertegenwoordigers) worden afspraken gemaakt over de doelen die hij of zij wil bereiken en hoe aan het bereiken van die doelen gewerkt wordt. De afspraken worden vastgelegd in een elektronisch dossier en volgens een vaste cyclus geëvalueerd en eventueel bijgesteld.

Deze methode is vrij recent van start gegaan en is medio 2017 voor de hele organisatie de standaard werkwijze.

Bekijk hiernaast onze introductiefilm over Cyclisch werken. Klik HIER voor een serie van zes films over Cyclisch werken.

Cliëntportaal -  Caren

Syndion vindt het belangrijk dat cliënten en hun vertegenwoordigers rechtstreeks toegang hebben tot het zorgdossier. Het cliëntportaal Caren maakt dit mogelijk zonder tussenkomst van een medewerker. Ook kunnen onze cliënten en/of hun verwanten zelf informatie delen of taken of afspraken inplannen. Het cliëntportaal vergroot hierdoor de zeggenschap van de cliënt en dat staat bij Syndion centraal.
Het cliëntportaal Caren is nieuw bij Syndion en wordt 3 oktober 2022 en 14 november 2022 geleidelijk in gebruik genomen door onze cliënten. Tot die tijd is het huidige cliëntportaal nog beschikbaar. Cliënten en hun verwanten zijn hierover geïnformeerd. Meer over Caren kunt u lezen in een van onderstaande folders:
Folder Caren voor cliënten
Folder Caren voor verwanten

 

 

 

 

We gebruiken cookies die nodig zijn voor een goede werking van onze website. Naast deze elementaire cookies zetten we analytische cookies in voor het verzamelen van statistieken zodat we onze website kunnen verbeteren. Klik hier voor meer informatie.