Dagbesteding & werken

Het is belangrijk om dingen te doen die bij je passen.
Syndion helpt je te zoeken naar werk of dagbesteding.
We kijken met jou naar wat jij kan en wat jij wil.
We zoeken een plek waar jij je prettig voelt en dingen kunt leren.
Dat is dus voor iedereen anders.
Voor de één is dat werken in een bedrijf.
Voor een ander is dat dagbesteding op een locatie van Syndion.

Je kunt contact opnemen met het Cliëntservicebureau van Syndion.
Telefoon: 0183-65 11 55.
Email: clientservicebureau@syndion.nl.
Als je gelijk je vraag wilt typen, klik dan HIER.