Wie krijgen ondersteuning?

Syndion geeft ondersteuning aan volwassenen, jongeren, kinderen en gezinnen. Met onze woon/werkprofielen zitten al onze cliënten op de juiste plek!
De wereld om ons heen verandert, maar ook onze eigen situatie verandert. Wat je eerst prettig vond en wat goed bij je paste, kan nu niet meer de juiste oplossing zijn. Een woonomgeving die perfect aansluit op jouw wensen en behoeftes is erg belangrijk.
Daarom zijn de woon/werkprofielen ontwikkeld, om zo te kunnen zien waar jouw behoefte ligt wat betreft de ondersteuningsvraag
De woon/werkprofielen sluiten aan bij de visie van Syndion:
• Zoveel mogelijk eigen regie behouden van eigen vaardigheden.
• We leveren maatwerk en werken hiervoor soms samen met externen, om de kwaliteit die we nastreven te behouden.
• Onze locaties zijn zo gewoon mogelijk; kleinschalig en middenin de wijk.
Ben je benieuwd hoe de woon/werkprofielen er precies uitzien? Bekijk hierboven de animatie en uitleg.