Cliëntportaal - Caren

Ieder jaar bepaal je met je begeleider welke ondersteuning je nodig hebt.
De afspraken hierover worden opgeschreven in het ondersteuningsplan.
Alle cliënten van Syndion hebben een eigen ondersteuningsplan.
In dit ondersteuningsplan werken we met een cirkel.
Daarin staan de verschillende onderdelen van jouw leven.
Samen met je begeleiders en verwanten vul je de onderwerpen in die voor jou belangrijk zijn.
Samen denk je na over doelen en afspraken.

In het ondersteuningsplan staat bijvoorbeeld:
• Wat je zelf kunt
• Waar je hulp bij nodig hebt
• Wat je wil leren
• Hoe het met je gezondheid gaat

Je kunt jouw ondersteuningsplan digitaal bekijken in het cliëntportaal Caren.

Op www.caren.nl kun je gratis een account aanmaken.

Een toegangscode is nodig. Vraag dit aan je begeleider.

Meer over Caren kunt je lezen in onderstaande folder:

Folder Caren

We gebruiken cookies die nodig zijn voor een goede werking van onze website. Naast deze elementaire cookies zetten we analytische cookies in voor het verzamelen van statistieken zodat we onze website kunnen verbeteren. Klik hier voor meer informatie.