Het verhaal van ...

Margot werkt in de bibliotheek
Hoi, ik ben Margot.
Ik werk in de bibliotheek.
Drie dagen in de week.
Ik doe dit werk vrijwillig dus ik word er niet voor betaald.
Ik spreek wel veel mensen hier.
Bijna iedereen denkt dat ik een gewone baan heb.
Mijn begeleidster helpt me als ik vragen heb.
Dat geeft me een fijn gevoel.

Jan helpt ouderen
Hallo, ik ben Jan Snoei.
Syndion helpt mij bij het participeren.
Dat doe ik in een verzorgingshuis.
Ik help iedere week ouderen bij een muziekactiviteit.
We maken samen muziek.
Ik breng bewoners daarna weer terug naar hun kamer.
Ik vind het erg leuk om te doen.
Het is fijn om te merken dat de bewoners er ook van genieten

 

Esmaralda woont zelfstandig
Ik ben Esmaralda en ik woon in de Cocon.
Dat is een woonlocatie van Syndion.
Ik heb het goed naar mijn zin in mijn appartement.
Het is lekker zelfstandig en er is hulp in de buurt als je die nodig hebt.

We gebruiken cookies die nodig zijn voor een goede werking van onze website. Naast deze elementaire cookies zetten we analytische cookies in voor het verzamelen van statistieken zodat we onze website kunnen verbeteren. Klik hier voor meer informatie.